Ar pritariate Liberalų sąjūdžio siekiams Europos Parlamente?
Liberalų sąjūdžio tikslai 2009 m. Europos Parlamente:
-
Remti pilietines teises ir laisves bei laisvą žmonių judėjimą. Tai – liberalios Europos pagrindas.
-
Garantuoti laisvą žinių judėjimą, plėtoti veiksmingas švietimo sistemas, mokslo bei technologinę pažangą.
-
ES vieningą rinkos, augimo ir užimtumo politiką kurti rinkos ekonomikos vertybių pagrindu.
-
Kurti saugią ir švarią ateitį per atsakingai vykdomą aplinkos ir energetikos politiką.
-
Kurti stiprią ir augančią Europos Sąjungą, paisančią liberaliosios demokratijos principų.
-
Užtikrinti mokesčių mokėtojų pinigų vertę per efektyvesnį Europos sąjungos biudžetą.
Liberalų sąjūdis yra už:
laisvą ir išsilavinusį žmogų;
atvirą ir konkurencingą ekonomiką;
saugią ir švarią ateitį;
stiprią ir pasaulyje matomą Europą;
tikslingai investuojamus pinigus.
Jūsų komentaras:
sąmonė
2010-06-07 18:47:50
Liberalų partijos sąjūdis , kaip ir pati partija yra vartotojų partija . Ji nieko artimo neturi nei su kultūra , nei su tautos nacionaline savimone . Kur nėra žodžio ir kalbos kultūros puoselėjimui , kur nėra žodžio nacionalinės savimonės ugdymui , ten stovi reklaminis pinigų maišas , kuris tariamai padarys rojų kiekvienam individui , jeigu vykdys pinigų kaupimo ir vartojimo politiką , liberaliai , kuris daugiau jėgų ir galių turi prisikaupti .
Kęstutis
2009-06-10 13:11:10
Kaip LRLS rinkėjas noriu sužinoti, kaip partija žada reaguoti į su Gediminu Navaičiu susijusius pastarojo meto įvykius. Jo seimo nario pinigų panaudojimas nedera gero vardo politikui ir tuo pačiu gero vardo partijai. Kas daroma, kad būtų užtikrinamas pinigų panaudojimo skaidrumas. Jei ši partija neišlaikys išbandymo valdžia, tai ateityje reiks už ją nebalsuoti.
Andrius Butkus 1977
2009-06-09 02:10:46
Nuo nuolatinio LLS rinkejo sveikinimai LLS. Na ir komentarai... Beja manau jei ne gerb. Donskis, LLS butu taip pat perzenges 5% barjera. Linkiu visiem maziau pykcio ir daugiau teigiamu emociju.
Aistis to Gedeminui
2009-06-09 01:04:11
Tu atsipalaiduok :))
Hau
2009-06-08 20:58:29
Kai žydas pradeda lietuvių reikalus spręst, gero nelauk.
rinkejas
2009-06-08 19:53:23
Sakyk, o kodel liberalai varo is darbo ne savo partiecius paties ministerijoje? Ar tai irgi liaudies pergale? Ar tai irgi laimejome visi? A?
Andrius
2009-06-08 19:23:40
Pritariu issakytiems siekiams ir tikrai noriu ,kad taip butu...
Audrius
2009-06-08 16:48:15
Pritariu pilnai Jusu mintims, taciau turiu ir pastaba, kodel Seime ir ne tik dominuoja vis tie patys veidai, kodel i savo komanda neburiate nauju asmenu, kuri kupini energijos, nauju ideju... nes liudna ziuret i tuos pacius kubilius, kirkilo klanus, gerai kad brazauskiuku era jau praejo.. o dar poto kazkas stebisi, kodel tiek mazai zmoniu ateina balsuot..hmm, butu juokinga, jei butu kitaip... Gerai vienas LT atlikejas pasake nesenai per TV..kad geriausiai uzdirbantys artistai.. tai musu SEIMAS.. :) ale taikliai pastebeta..
Valdas
2009-06-08 16:21:36
Tai kad neleimejo tie liberalai... Viena vieta nesiskaito. Ko gero, paleidote is anksto irasyta klipa. Reikejo irasyti ir antra, kiek kitokio turinio, o po rinkimu paleisti ta, kuris labiausiai atitinka situacija.
Lina
2009-06-08 16:05:16
Sveikinu Leonidą Donskį. Je ne jis Liberalų sąjūdis nepatektų į Europarlamentą. Be reikalo Martinkonis šakojosi, kad pirmasis sąraše ne partijos lyderis, nes arba vis vien išreitiguotų pirmuoju Donskį, arba, dar blogiau-pritruktų balsuotojų.
Mikka
2009-06-08 08:17:32
Laimejo Donskis. Taskas. Kuo cia taip dziaugiasi Masiulis ir apie kokia mistine pergale cia sneka, lieka visiska paslaptis. Jei cia pergale, tai reiskia ir Japonija laimejo Antraji Pasaulini kara :DD
Gediminas Aisčiui
2009-06-06 00:40:45
Klysti Aisti, tavo subjektyvios nuomonės nevertinsiu, tuo aš ir skiriuosi nuo kai kurių šios partijos narių, kad geriau man būti be politikos (bent šiai dienai) ir priėjimo prie gerų pinigų, nors čia nėra mano tikslas, skirtingai nuo kitų siekiančių šio tikslo , nei pasiekti tai bet kokiomis priemonėmis,įskaitant žmonių apgaudinėjimą ir būti kartu su nepatikimais veidmainiais žmonėmis. O laikas viską keičia ir sukeičia vietomis, abejoju ar ši partija bus iš viso po kokių penkių metų bent su šiuo pavadinimu, panagrinėjus istoriją, liberalai patys nepatikimiausi ir nepastoviausi. Laikas parodys kas buvo teisus, o kas ne.
Inga
2009-06-05 22:34:53
Šiaip tai man ši partija, kaip ir kitos ne prie širdies. Bet balsuosiu už Leonidą Donskį- -eruditą, šviesuolį ir ne savanaudį materialistą, kaip kiti partiečiai.
.
2009-06-05 21:02:06
Ne jagu, o jeigu.
kaunietė
2009-06-05 20:25:42
Leonidas Donskis – yra ŠAUNUOLIS. Jis – LABAI TINKAMAS BŪTI Europarlamentaru. Tokiais žmonėmis kaip jis – reikia didžiuotis. SĖKMĖS Leonidui!!!
iiiiiiiii
2009-06-05 20:06:08
http://klaipeda.diena.lt/dienrastis/miestas/vadove-skesta-skundu-juroje-221109/puslapis2
Siame puslapyje isvysite Stankaitienes komentarus apie ta straipsni. Stankaitiene su Karniliene yra drauges. Ranka plauna ranka.Paskaite pamastykime ar mes norime tokius zmones matyt parlamente????????????
Aistis
2009-06-05 18:55:24
Gediminai tu kažkoks kompleksuotas atrodai :) Truputį man primeni don Kichota ;D
genute
2009-06-05 17:13:05
Pritariu Liberalu sąjūdžio tikslams.Daugiau tokių žmonių kaip Donskovas.Už laisvą ir išsilaisvinusį žmogų.
Neringa
2009-06-05 16:08:26
Linkiu DIDELĖS sekmės!...
Donskiui.
2009-06-05 15:20:34
tik taves ten ir betruko .gali atstovauti Izraeliui .Lietuva apsieis ir be taves .komedija zydas atstovaus Lietuvai .dink is akiu ,neerzink zmoniu .visa ta Liberalu sajudzio partija niekam tikusi ,nereikia visai balsuoti uz juos
Vytas
2009-06-05 12:36:48
Mielas žmogau, ko tu purkštauji, kaip katinas į miltus pridaręs.
Rašai, kad nebalsuosi, kad visi blogi, tai lįsk po savo krūmu ir tupėk. Renkasi tie, kurie žada balsuoti, ir pasirinks. Politikoje reikia mokančių kalbėti, ginti savo nuomonę ir toleruoti kitą. Savo laidomis L. Donskis įrodė, kad jis puikiai tai sugeba daryti. O kito tokio išsilavinusio (visapusiškai) žmogaus Lietuvoje reikia gerai paieškoti. Tokius turime rinktis ir gėdos neapturėsime. Reklama saikinga ir protingai įdėta.
43
2009-06-05 12:23:52
kalba visi taip ir visada pries rinkimus,,, jei noretu asmenybes sitos partijos pasizymetu anksciau savo tikslais ir gal net darbais!
Mergyte
2009-06-05 11:53:58
Nesąmoninga čia ta jūsų reklama, negaliu net normaliai delfi paskaityti. Daugiau nedėkit tokių nervinančių video, o ypač tokių negražių. Turiu savo nuomonę įvairiais klausimais ir jokie donskiai jos nepakeis.
aušrė
2009-06-05 10:48:38
vida
2009-06-04 22:51:25
Nebalsuočiau už Liberalų sąjūdį, jei Gerb. L. Donskis nebūtų pirmas sąraše. Aš už L. Donskį. Nors labai gaila, kad nebebus laidos:)
:)
Pritariu Vidai,
UŽ GERO ŽMOGAUS NUGAROS, -
dengiasi visiems gerai žinomi -
nelabai dori tautiečiai...:(
aušrė
2009-06-05 10:40:30
AŠ TIK UŽ LEONIDĄ DONSKĮ.
ŠVIESAUS PROTO ŽMOGUS,
DAUGIAU NEMATAU UŽ KĄ BALSUOTI.
VISI SKUBA,PRIE TO AUKSINIO LOBIO,
AUKSINIAI PAŽADAI BET -
NEI JŲ DARBŲ, NEI JŲ PAŽADŲ,
LIETUVĖLEI NESIMATO.
GERAS GYVENIMAS, NEBLOGAS ATLYGINIMAS -
NAMIŠKIAI APRŪPINTI,
KO ČIA SUKTI SMEGENIS,DĖL TAUTIEČIŲ...
Rinkejas
2009-06-05 09:05:02
Reikejo G.Navaiti isbraukti is to saraso, kad balsuotume uz Liberalu Sajudi ! ! !
Tomas
2009-06-05 08:35:12
L.Donskis pasiduodantis emocijoms TV laidos vedėjas. O tokie atstovai EP mums nereikalingi - ten reikia pragmatikų, sugebančių vertinti ir blaiviai mastyti.
Apas
2009-06-05 01:02:30
Trys milijonai nieko nenulems,jeigu trys šimtai milijonų kitaip galvos.
vida
2009-06-04 22:51:25
Nebalsuočiau už Liberalų sąjūdį, jei Gerb. L. Donskis nebūtų pirmas sąraše. Aš už L. Donskį. Nors labai gaila, kad nebebus laidos:)
Justinas
2009-06-04 22:47:20
Aš pritariu Leonidui Donskiui. Pirmiausia, tai man patinka tokie žmones, kurie tikrai gilinasi į visuomenės problemas ir pačių žmonių problemas:) Man kažkodėl įsiminė vienas is šio žmogaus straipsnių, jeigu neklystu jis vadinosi 'Chamų pasaulis'. Ir vat iškart matosi žmogus kuriam tikrai rūpi visuomenė, jog ji nedegraduotų, o eitų geru keliu :) aš šiuo žmogumi pasitikiu :)
Elvyra
2009-06-04 15:32:26
Aš visada žiūrėjau L Donskio laidas.
Tik toki žmonės turi būti EP
Ačiū.
Aistis
2009-06-04 14:36:53
Gediminui* sorry už klaidą ;)
Aistis to Gedeminui
2009-06-04 14:35:35
Pritariu dėl vilniaus, mane irgi labai nuvvylė, bet juk nėra tokių partijų, kurios nedaro klaidų. Tik, kad dabar ir vėl nuvylė neveiklumas dėl Navaičio. Bet, kol kas jie dar geriau negu kažkas kitas, nes vis dėl to, būti apolitiškam dar blogiau. Ypač kol dar pilna partijų iš vis be ideologijų.
Gediminas Aisčiui
2009-06-04 13:53:42
Tenka dėl objektyvumo tamstai pritarti, jei reiktų rinktis mažiausią blogį iš tavo paminėtų asmenų, kurių nekenčiu ir L.Donskio, rinkčiausi pastarąjį, aš asmeniškai nebalsuosiu, nematau kad kuri partija būtų verta balso, o ,,bet kam '' atiduoti balsą pagal sąžinę nenoriu, jau atidaviau Liberalų Sąjūdžiui ir konservatoriams balsams, jei pastariesiems mano nuomone per Seimo rinkimus nebuvo alternatyvos, tai liberalai įžūliai apgavo dėl Vilniaus reikalų.
Aistis to Irena & Gediminas
2009-06-04 12:25:29
Na gerai nebalsuokim, mes už p. Donskį, leiskim išrinkti Paksą, Imbrasą, Uspaschkicha, o dar geriau Gražulį, o va tada galėsim didžiuotis, kai tokie "nesusikompromitavę" tautos gyvenimo žinovai atstovaus mus Europoje. Jeigu jūs sugebate kritikuoti. pateikite ir alternatyvas, o nekalbėkit abstrakčiai. Gal p. Donskis ir nėra pats geriausias politikas, bet man bent nebus gėda dėl jo anglų kalbos.
Irena
2009-06-04 11:54:09
Manau, kad Lietuvą turėtų atstovauti žmonės, kurie visą laiką gyveno Lietuvoje, ne iš nuogirdų žino jos kelią į nepriklausomybę. Gal ir labai geras ir protingas L. Donskis, bet jis atvykėlis, jis nežino nei kuo, nei kaip mes gyvenome visą laiką iki nepriklausomybės. Mūsų Tėvynės bėda, kad labai pasitikėjome amerikonais ir į jų rankas atidavėme savo gyvenimą. Dabar į mūsų gyvenimą įsiskverbęs amerikietiškas gyvenimo būdas sugriovė mūsų tautiškumo ir moralės pagrindus.
Olegas
2009-06-04 10:28:33
Negalima lyginti p. Navaicio ir G.Donskio...kam isties idomu, atsirinks. As pritariu issakytoms mintims.
Algirdas
2009-06-04 10:13:29
Pritariu, G.Donskio pozicija atitinka mano poziuri
seimininkas
2009-06-04 09:27:44
Gediminai...tu nevertas to vardo
Aistis
2009-06-04 00:35:49
GĖDA, dėl tokių narių kaip Navaitis. Visada buvau pastovus, liberalų sąjūdžio rėmėjas, bet visa partija sau daro gėda nešalindami tokių neatsakingų žmonių. Man yra nesuprantama, kaip lyderiai gali net nekritikuoti šitokio... Ypač prieš rinkimus reikėtų griežtai atsiriboti nuo jo. Darykit, ką nors nes tuoj tikrai nebebus už ką balsuot.
Gediminas Vytui
2009-06-03 23:57:38
Nežinau kaip tu Vytai, tačiau juos aš pakankamai pažįstu neigiame prasme, nes buvo nelaimė būti tos partijos nariu,o jei nesupranti ką turiu omenyje pasidomėk 2007 m. savivaldybių rinkimais ir kaip jie davę ,,garbės žodį'' rinkėjams už postu parėmė paksininkus.
Jei tau čia ,,normalūs kandidatai'' tai atsiprašau, pirmi numeriai net nėra jokie specialistai, galimai tik ,,šiltos vietos'', gerai eurais apmokamos siekia, pamatysi kai išrinksi , mėgink kreiptis dėl rimtesnės problemos, tai gausi tik fiktyvų atsirašinėjimą, mes jiems reikalingi tik prieš rinkimus.
Vytas > Gediminui
2009-06-03 22:07:56
Vyruk, ką tu čia šneki, prie ko čia paksininkai? Tu pasidomėk kas priklauso tam Liberalų sąjūdžiui ir kokie žmonės jame dalyvauja, vargu ar rasi normalesnių kandidatų į EP
vitali
2009-06-03 18:43:34
Nieko neturime geriau už liberalią mintį, laisvą asmenybę, už LR liberalų sąjūdį!
Dinas
2009-06-03 17:49:53
manau, kad Donskis verciausias buti euro parlamento nariu is visu kandidatuojanciu, perzelges kitu partiju kandidatus radau dar keleta zmoniu kuriuos noreciau matyti isrinktus, bet kadangi reikia balsuoti uz sarasa mano balsas bus Liberalu sajudziui
Klaipediete
2009-06-03 17:48:32
Nenoriu balsuoti uz sarasus, noriu balsuoti uz atskirus zmones. Visiska nesamone, kad ta pati partine sistema perkelta ir i EP. Kam EP reikalingos frakcijos? Ten turi buti viena - Lietuvos frakcija. Kol tokie slykstus musu istatymai teks balsuoti uz sarasa. As balsuosiu uz klaipediecius. Man negaila, kad Grubliauskas gaus daugiau pinigu, jis turi daug vaiku, jam reikia islaikyti seima. Kitu motyvu, del ko taip si karta lietuviai verziasi i EP, gaila, bet nematau.
europa
2009-06-02 18:21:57
kuo didžiausios sekmės!!!
JonasJV
2009-06-02 17:42:50
Už laisvą ir išsilavinusį žmogų;
Už saugią ir švarią ateitį;
nesu ir prieš kita :))
vigdor
2009-06-02 13:22:05
Pritariu
[kjn
2009-06-02 12:03:58
ciulpejai
Mokinys
2009-06-02 08:34:52
Kam Lietuvai draugai, jeigu Lietuva pati nėra draugiška viduje?
>>>
2009-06-01 23:00:00
liberalai-tie kurie visada priekyje.Aš už jus,už jūsų darbus,Kurkite,Veskite tautą į geresnį gyvenimą.
iff
2009-06-01 17:48:54
Mes galime tik stebgtis kurti, bet ne kurti
laisva
2009-06-01 16:11:21
keistuolis tu,Pilieti.Matyt gyvenimo po rusų padu nepameni,kad už paksą balsuoti žadi.Jei negerbi laisvės-mėgink laimę.
tik
2009-06-01 16:01:33
Tik už sąrašo nr.7,tik už Liberalų sąjūdį.
Už jaunus ,energingus ir kol kas mažiausiai prisimelavusius.
Artojas
2009-06-01 15:32:18
Bėk beruti, bėk greičiau poną einant pamačiau
vita
2009-06-01 13:23:25
isbrauksiu visus,tusti pliurpalai,Donskio tuo labiau...
studentas
2009-06-01 13:14:52
Manau, jog Leonidas Donskis daro klaida, kad eina i politika... laisvas menininkas - filosofas kolkas nesuterstas , labai rizikuoja.. greitai gali susigadint savo reputacija.. Liberalu partijai "loska" reklama kitaip sakanat daro,mazdaug ,o kokiu pas mus protingu zmoniu partijoje yra... Ta politika slidus dalykas...linkiu sekmes
lietuvis
2009-06-01 12:47:17
Buvau stovykloje , kurioje buvo p.Donskis su zmona (ten pirma karta as galejau pazinti si zmogu is arciau).Kad nekvailas zmogus - tai taip, bet galiu pasakyti is savo patirties - tai zmogus, kuris viska daro del garbes ir pinigu ! NERUPI JAM L I E T U V A !
Anelė
2009-06-01 12:36:42
aš tai balsuosiu už V.Grubliauską ir už šitą partiją, nes ji ko gero pati korektiškiausia palyginus su kitom, tiek rinkiminėje tiek kasdieninėse veiklose.O Donskis su Grubliausku verti dėmesio kaip asmenybės.Kadangi leonidas tik dabar prisišliejo prie politikos negaliu tvirtinit dėl jo žodžių ir darbų sutapimo.Grubliauskas jau savo darbais parodė ,kad žmogus pažadais nesitaško, o ką pasako tą padaro ir kol kas neprasilenkė nei su savo nei Lietuvos sąžinę.Bent jau negirdėjau jokiu rubikoninių ar panašaus pobudžio uodegų.
sss
2009-06-01 05:56:19
nesamones sneka
Aurimas
2009-06-01 01:44:26
O uz atskira asmeni bus galima balsuot?
TRA
2009-06-01 00:07:30
Už europą, už jos ateitį. Vardan to paaukokime lietuvių tautą? LDK laikais lietuvių tauta buvo išstumta iš miestų, ji buvo kaimuose. Tai nebuvo Lietuva, kurioje gyventų lietuviai. LDK laikais lietuviai savo vietos neturėjo, nebent tik kaime, nesikišant nei į politiką, nei į mokslą ar švietimą.
drat
2009-05-31 22:43:23
kodel Puras toks susiraukes ir sneka nei si nei ta. Nebalsuosiu uz tokius kandidatus. Truksta Jums zmoniu, tai akivaizdu
ppp
2009-05-31 22:06:45
Visada balsavau už liberalus, dabar kai yra dvi kolkas už Liberalų sąjūdį. Bet į sąrašą pažiūrėjus darosi įdomu kur pas liberalus ekonomistai, finansistai...į ateitį jiems jau dabar reikia investuoti ir ieškoti ekonomistų o tai kai nėra specialistų tai gali greit atrodyti ne ką geresni negu valinskiečiai:)
Pilietis
2009-05-31 21:50:39
Balsosiu už Rolandą Paksą tik jis gali LIETUVĄ IR JOS PILIEČIUS apginti nuo valdžios pareigūnų piktnaudžiavimo tarnybine padėtimi?
Jaroslav
2009-05-31 20:49:00
Jo, su Donskiu bus kaip su Valinksu. Is pradziu kalbet moka, kol valdzioj. O veliau... nei mes apie ji ka girdesim, nei matysims.
Sedes Donskis Briuselyje ir kiekviena savaitgali atvazines visiskai nemokamu lektuvu (finansuojamu ES) pigiau pas mus maisto nusipirkti.
Kaip gaila, kad visi tiki. Ir as noreciau tiketi, bet p. Donski, ne velnio! Jau gana. Tik Donskio autoritetas skatina visais tiketi. O ka jau ka, Donskis tai "kalbeti" tikrai moka. Bet daryti visai kas kita.
Paskaites mano komentaru Donskis vel surengs klipuka jau argumentuota i tai.
Kryzius
2009-05-31 12:54:41
Liberalais nepasitikiu. Yra didelis skirtumas tarp kalbu ir darbu. Malti liezuviu daug kas moka.
Taciau pono Donskio autoriteta sunku paneigti.
tautrydas
2009-05-31 00:45:07
nekenciu sitos reklamos
www
2009-05-31 00:20:54
Donski donski ku vesdamas sava laida (beje gera laida) Lietuvai pamacyjai ogi nieka - LTU daba gilioj siknoj. Ir tie pirmtakai musu desantininkai briusely darbavos o efekta ju darbo matom patys. Neikite prof. ten, nes LTU reik protingu, nebent paskola turit baisine paemes.
Vytautas
2009-05-30 21:22:34
Kodėl Leonidai lendi į politiką ?Manau naudingesnis Lietuvai buvai , kai vedei puikias laidas ,profesoriavai universitete, už tave balsuočiau , bet liberalams ne.
Vytautas
2009-05-30 21:14:24
Jeigu L. Donskio neišrinktų į Europarlamentą, ar jis toliau vestų puikią laidą "Be pykčio" ?
Vaclova
2009-05-30 19:27:45
Balsuosiu už poną Donnskį, už Žmogų kuris tikrai neapvils Lietuvos, nes tokių mažai yra.Liberalų sąjūdžiu nepasitikiu.
Raimonda
2009-05-30 17:48:20
teisingai
Vykintas
2009-05-30 15:21:10
Na, dar vienas pvz. apie Dr. Pūro kalbas apie tai, kaip jis suras Lietuvai draugų, - jo žodžiai visiškai tušti ir nieko nepasakantys (bet kas gali taip pasakyti). Jeigu jau kalbate apie draugų suradimą ir t.t. ir t.t., tada turite pateikti pavyzdžius, kaip jūs tuos draugus planuojate surasti.
Vykintas
2009-05-30 15:16:50
Visiškai sutinku su Gedimino komentaru dėl Liberalų Sąjūdžio parsidavimo Vilniuje, kai meru tapo paksininkas Imbrasa, - tai buvo gėdingas jūsų partijos žingsnis, dėl kurio aš ir labai daug žmonių iki dabar negalime jumis pasitikėti. Manau, kad Liberalų Sąjūdis turėtų viešai atsiprašyti rinkėjų dėl parsidavimo, kad būtų gauti postai Vilniaus valdžioje.
Vykintas
2009-05-30 15:12:40
Sutinku, kad kandidatai geri, tačiau kalbų turinys labai abstraktus ir tuščias. Iš tokio kandidato kaip Leonidas Donskis laukiu daug daugiau: realių skaičių, veiksmų, programinių nuostatų pateikimo ir t.t. Nes šiuo metu yra tik gražiai kalbama. Pavyzdžiui: Leonidas Donskis kalba apie idėjas, kad jos labai reikalingos ir t.t., tačiau taip pagalbėjęs nepateikia jokios idėjos - tai tuščia ir skamba labai silpnai.
romena
2009-05-30 12:30:42
Mėgstu jūsų laidą,gerb. Donski, - jūs puikus žmogus ir turėsite ką pasakyti europarlamente. neduok Dieve, ten visokių Ušackų, nes jis išvis nulis politikoje.
IŠ LONDONO
2009-05-30 11:08:24
JUNGTINĖ KARALYSTĖ. LONDONAS.
JEIGU LIBERALŲ SĄJŪDIS INICIJUOTŲ IR PAŠALINTŲ IŠ UŽSIENIO REIKALŲ MINISTRO PAREIGŲ UŠACKĄ, UŽ LIETUVIŲ IŠEIVIJOS SKALDYMĄ, TMIDO GRIOVIMĄ IR VIEŠŲJŲ IR PRIVČIŲJŲ INTERESŲ NESUDERINIMĄ, TADA SUPRASČIAU, KAD LIBERALAI KAŽKĄ NUVEIKĖ. O DABAR - VIEN TIK LIBERALUS PLIURPALIZMAS. KANDIDATAI GERI - TIK JŲ KALBŲ TURINYS NE KOKS,NEKONKRETUS, TUŠČIAS.
Regato
2009-05-30 10:17:52
Megstu Donski, zmogus puikus :)
Violeta
2009-05-30 09:06:05
Saunu
Kristina
2009-05-30 02:14:39
gerb.prof.Leonidai Donski,
pritariu Jūsų idėjoms, bet abejoju,jog ES viršūnėlėe Jus išgirs. Lietuva - jų mentalitete vargana našlaitė, nepaklususi motinėlei Rusijai. Galime daug ką nuveikti, bet reikalinga visos tautos dvasinė vienybė.rietenos, korupcija, prostitucija Lietuvai nedaro garbės. Blogiausia, kad pasauliui ir Europai nesugebame pristatyti mūsų tikrųjų dvasinių vertybių.Ką mes rodome Europos karaliams? Vyžuotas bobutes su skudučiais, į katedros aikštę suvarytus baudžiauninkus, kurie demonstruoja lietuviškus liaudies amatus, po gatves drioksiančias europietiškas ir amerikoniškas mašinas su nemokšom vairuotojais.O kur tos kitos lietuviškos tautelės, kur profesionalusis menas? Ką Europos tautos žino apie Lietuvą? Sutinku, parodykime pasauliui geresnę,išmintingesnę Lietuvą, o ne vien ant milijonų pakabintus verlininkų turtus.
Gediminas
2009-05-29 21:55:30
Kiek seniau man buvo žinoma, tai šį tinklalapį administravo Vincas Jurgutis, tai gal tamsta ar jei yra kitas žmogus trinkite blogus komentarus, bent dėl mano vardu aš reikalauju. Ar specialiai iš neapykantos man juos tokius laikote ?
Gediminas
2009-05-29 21:47:12
Prieštarauju Liberalų Sąjūdžiui ir jų vykdomai politikai ir pažįstant šiuos žmones tikrai ,,neužkibsiu'' ant ''gražių iškabų'' kaip daug videoreklamos internete ir nebalsuosiu už juos turbūt visuomet, nes jie pasirodė kaip nepatikima partija, kai parėmė paksininkus ir Imbrasą padarė meru,kuris buvo blogas meras vilniečiams, o LRLS pirmininkas tegul dirba rimtai su ,,Lietuvos geležinkeliais'', nes tokia informacija kaip ,,Dėl nuostolių gali būti nutrauktas keleivių vežimas traukiniais '' Delfi.lt neramina žmones.
Linux
2009-05-29 17:44:48
Ištrinkit tą juozapo komentarą, niekam neįdomu kažkokio nevykelio keiksmažodžius skaityti, jei esi budulis tai kam skelbtis ant viso interneto?!
Kaip matau visi čia gudrūs kritikuoti, o gal ką konkretaus galit pasiūlyti? Kas jūsų nuomone iš visų kandidatų galėtų Europos Parlamente tinkamai atstovauti Lietuvai? Parašykit konkrečias pavardes kandidatų, kurie jums nepadarytų gėdos?
As
2009-05-29 17:08:28
Pirmyyn..!
Horst
2009-05-29 14:28:27
Jiems ne Lietuvos interesai rupi, o parlamentaro algos.
delfiLankytojas
2009-05-29 11:21:05
as nepritariu grubliauskams, jie tik ciulbet moka o dirbt jie senai jau pamirso tik pasakas cia kazkokas seka. dejau blyt.
juozapas
2009-05-29 11:16:18
nixuja jums nepritariu. uzpisat jus mane blyt.
Toms
2009-05-29 09:40:19
Grubliausko pasisakymas teisingas.
(P.S. kažkodėl per LTV rašė Vrubliauskas, matyt klaida įsivėlė).
O šiaip tai tikrai yra iš ko rinktis, pvz už Vagnorių balsuočiau.
kestutis
2009-05-29 08:46:09
gal dar sis muzikantas nesugadintas pazadu ligos
Gytis
2009-05-29 07:00:15
tai kad nieko nepasake, ka jis darys,,,, kam jis pasirenges
Giedrius
2009-05-29 01:33:15
Klausimas: Ar pritariate, kad Europos Sąjunga (ES) turėtų evoliucionuoti į federaciją? ||
Atsakymas ir komentaras: Ne. Nemanau, kad tai prasminga ir įmanoma. Europos stiprybė slypi politikos ir teisės sistemų vienovėje ES struktūroje, sykiu išlaikant gilius kalbinius, kultūrinius ir istorinės bei politinės atminties skirtumus. ||
Mano komentaras: Visų pirma manau, kad tai, kas yra įmanoma, lemiame MES patys. Jei nusistatysime, jog viena ar kita nėra įmanoma, tuomet tikrai abejoju ar pavyks tai pasiekti. Beje, skirtumų išlaikymas niekaip neprieštarauja federacijos idėjai. Tą gali patvirtinti atmesta ES Konstitucija, kurioje valstybių skirtumai buvo tik įtvirtinami, nors pati Konstitucija būtų vedusi esi federacijos link. Kalbant apie prasmę, jos matau itin daug. Šios prasmės nemato tik nacionalistai (kalbu apie nacijos pagrindo nacionalizmą, akademine prasme nacionalizmas gana plati sąvoka) ir perdėm konservatyvūs asmenys. Kad ir kokia žavi savo įvairove ES būtų, o tos įvairovės aš nesiūlau niekaip menkinti, reikėtų pasižiūrėti plačiau. Suvokti tiek save, tiek ES geopolitiniame globaliame kontekste. Ten, kur susilieja ir išsiskiria tokių gigantų, kaip Kinijos, Indijos, JAV ar Rusijos srovės, netgi vieninga ES nėra kažkas, kas leistų visiškai pasitikėti pasaulio ateitimi. Esu įsitikinęs, kad pavienės ES NYKŠTUKĖS, tokios, kaip Vokietija, D. Britanija, Prancūzija (būtent) ir kitos nėra pajėgios ir niekada daugiau nebebus pajėgios užtikrinta pasaulio vystymosi pageidaujama vaga. Ir ne tik, jos ateityje nebus pajėgios apginti savų interesų. Todėl man kelia apmaudą, pavyzdžiui, britiškas nacionalizmas (kalbant apie nacionalizmą, man labiausiai patinka Einšteino nuomonė apie jį). Esu įsitikinęs, kad Europos federacinė ateitis yra neišvengiama. Man tai tėra tik laiko klausimas. Ir labai norėčiau, kad to laiko prireiktų mažiau nei teks susidurti su dar viena istorine pamoka. Beje, nežiūriu į ES kaip į kažkokią supergalybę. Nebandau supriešinti skirtingų pasaulio regionų. Aš - už bendradarbiavimą, ne destruktyvią konkurenciją. Tačiau net ir tokiu atveju matau federacinę Europą kaip būtinybę. Deja, gyventi gražiame spalvotame europietiškame pasaulėlyje atsiriboję nuo išorės įtakos ir manyti, kad pasaulio situacija yra tarsi konstanta negalime. Todėl teks perlipti savo valstybinio suvokimo ribas, skausmingai arba išmintingai.
Giedrius
2009-05-29 01:19:22
Keletas komentarų p. L. Donskiui į jo išsakytas mintis ManoBalsas.lt projekte. ||
Klausimas: Ar pritariate, kad ES būtų nuolatiniai Europos Tarybos Prezidento ir „užsienio reikalų ministro“ postai? ||
Atsakymas ir komentaras: Ne. Tai neproduktyvu ir tik sukurs beprasmiškas ir brangias sinekūras. ||
Mano komentaras:
Nesutinku, kad tai būtų neproduktyvu. Tai pakeistų rotacijos principą, kuris mažina ES politikos tąsumą ir kryptingumą. Tai ypač aktualu krizės metu. Taip pat tai sudaro įvairių nesusipratimų galimybes, pavyzdžiui, Klauso dalyvavimą ES politikos viršūnėje (pavyzdžiui, dėl to, jog yra prezidentaujančios valstybės vadovas, jis dalyvavo ES - Rusijos susitikime). Todėl teigiu atvirkščiai, tai kurtų produktyvumą ES politikoje, jei būtent taip norima tai pavadinti.
Apskritai, mano supratimu tai leistų ES kalbėti dar vieningesniu balsu. To mums itin reikia. || Kadangi publikuojant pranešimuose neišskiriamos naujos eilutės ir neleidžiama suformuoti pastraipų, komentarus kitais klausimais pateiksiu atskiruose pranešimuose, kad būtų bent kiek patogiau susigaudyti.
Giedrius
2009-05-29 00:45:04
Aš už V. Grubliauską ketinu (kol kas) balsuoti dėl jo gana federalistinių pažiūrų. Bent jau tokius rezultatus parodo ManoBalsas.lt iniciatyva. Jei vis dėlto klystu būtų įdomu tai sužinoti dar iki balsavimo :)
O šiaip, manau, kandidatuojant į Europos Parlamentą yra gan keista pateikti save per Klaipėdą. Nebent orientuojamasi į vieno konkretaus regiono rinkėją (bet ir tai būtų klaida). Apskritai, norėtųsi daugiau požiūrio pačios ES atžvilgiu, o tematau tik kalbas apie Lietuvą.
Suprantu, kad dauguma rinkėjų vadovausis nacionalistinėm (jei labai tiksliai, tai nacijos pagrindo nacionalistinėm) pažiūrom. Bet ne visiems savos šalies ribos yra ir suvokimo bei interesų ribos.
Apskritai, kiek man žinoma, tai Europos Parlamentas yra viršvalstybinė ES institucijų šaka, o tarpvyriausybė ir nacionalinius interesus ginanti - Ministrų Taryba. Tad ar apskritai korektiška naudoti Lietuvos interesus arba bent jau jie neturėtų būti vieninteliai/esminiai.
Jadzka
2009-05-28 22:30:04
Pritariu, kad Donskis- tai kazkas tooooookio
Vaidas
2009-05-28 16:59:50
Taip as uz tave L. Donski, taciau Liberalu sajudzio liberaliskumas ekonomikos atzvilgiu ne man.
Laima
2009-05-28 16:16:26
Aš ne už liberalus, bet už L.Donskį. Spaudžiu Jam ranką ir tikrai už jį balsuosiu
Tomas
2009-05-28 16:03:37
AS UZ DONSKI TIKRAI PROTINGAS..
Tomas
2009-05-28 16:02:26
lABAI PUKIAI PASAKYTA APIE LIETUVA
Gerbeja
2009-05-28 15:53:37
Donskis protingas zmogus atrodo.
audriuzz
2009-05-28 15:51:45
buvau isitikines kad jis nepartinis dar man rodos pas mane mieste buvo ir sake kad neatstovauja jokiai partijai... uz ji vistiek noreciau balsuot bet tada reik uz liberalu sajudi balsuot kazkaip nesinori:)
darata
2009-05-28 15:23:27
Tik uz protinga zmogu- uz si zmogu - taip.Gaila, kad negali apseiti be partiju palaikymo.Man butu priimtiniausiais nepartinis kandidatas.
Donskis
2009-05-28 14:33:38
o kokios jis tautybės ir kurioje valstybėje jam buvo atimta pilietybė....Dėkoju už atsakymą.
vilma
2009-05-28 14:30:28
AS UZ LEONIDA, AS LENKIU GALVA PRIES SI ZMOGU, AS LANKAUSI JO RENGIAMUOSE SUSITIKIMUOSE, MACIAU KAIP JI DIEVINA STUDENTAI... JIS PUIKUS IR GERAS ZMOGUS..., ACIU JAM, DAUGIAU TOKIU ZMONIU IR MUSU LIETUVOS GYVENIMAS PRADETU GERETI, TIEK POLITISKAI , TIEK EKONOMISKAI....SEKMES LEONIDAI DONSKI
Amis
2009-05-28 14:27:09
Perskaiciau visu politiniu partiju rinkimu programas ir dabar tikrai zinau, uz ka balsuosiu
Rutuke
2009-05-28 13:37:17
Va va, komentaruose ir pasimato kas ir kiek supranta apie politika, partiju siekius ir konkreciu politiku tikslus....Liberalu sajudis - konkreciausia partija is visu! Kas taikliau uz juos pasisake? Kieno tikslai yra konkretesni? O jeigu musu tautieciai tik tiek tegali suvokti, kad isvaizda yra pirmuciausiai....tikrai vis dar be galo gaila Lietuvos.....Bet reikia tiketi, kad sveikas protas nugales!!! UZ LIBERALU SAJUDI! UZ LEONIDA!!!
Vladas
2009-05-28 12:58:39
Aš labai gerbiu prof. Leonidą Donskį, tikrai žavėjo jo gili ir prasminga laida "Be pykčio" , bet man dabar keista girdėti, kai Jis agituoja,iškelia Lietuvą, jos universitetus, kad iš tikro nemažai gerų darbų padaryta,bet tai istorija,o kaip dabar? Ar tokio noro keistis ir būti ryžtingiems nenublanks prieš didžiulę masę europarlamente narių, kai žodžio įtaka bus labai maža,kad ir kokia šviesi ta mintis ar idėja būtų.Man įdomu, kodėl Jūs gerbiamas prof. Leonidai Donski patraukėte į politiką, atsisakėte to gėluonies būnant neutraliu ar tai savotiškas naujas išbandymas , naujas etapas ir bandyti pakeisti didžiųjų valstybių požiūrį į mus kaip mažą valstybę, kaip tai padaryti? Manau per daug idealizuojama, bet vien tai, kad turite didžiulį potencialą,esate didis eruditas, bus garbė atiduoti balsą už jus,nes reta tokių šviesuolių. Su pagarba Vladas :)
Rasa
2009-05-28 12:33:33
Pritariu šioms idėjoms ir už jas balsuosiu
Romas
2009-05-28 12:22:14
Kas gali balsuoti už liberalus, kai juose pamatai l.donskio reklama?
Sugadins jis jums reitingus
Tess
2009-05-28 11:28:22
Donskis-jega!
Mr. Pogo
2009-05-28 10:36:02
Apibendrines galiu pasakyti, kad tai yra vienintele normali partija Lietuvoj
linas
2009-05-28 09:28:57
Moralumas, intelektas, uzsidegimas - tai savybes, kurias privalo tureti kiekvienas politikas. Puiku, kad Liberalu sajudis pakviete siam sunkiam darbui prof. L.Donski. Tikiu, kad pavyks.
Giedrius
2009-05-27 22:58:39
Peržvelgiau partijų rinkimų programas ir, turiu pasakyti, kad... baisiai nustebino liberalai! Bene jų vienintelė ne tik nenutolusi nuo ideologijos, bet ir neprasilenkia su elementaria logika, kaip kad kokių socdemų ar zuokininkų. Mano balsą aju turite. O kur dar Donskis....
Jonui
2009-05-27 20:10:22
Mielas Jonai,jei Jus nesuprantate,ka Donskis kalba ir nori pasakyti,verciau Jums reiksti savo nuomone ten ,kur jus suprantate-pvz."panele" ir kituose saituose.Sekmes
dd
2009-05-27 14:19:17
Suvokit iš pradžių D E M O K R A T I J O S sąvoka, o paskui lyskit į politikią!!!... kaip iš viso demokratinėj šaly galima kelti klausimą ar LR piliečiai pritaria kažkokio konglomeratinio sąjūdžio siekiams!!!... aš pritariu LIETUVOS ŽMONIŲ siekiams, o ne pseudo-politikų prikeverzonių programos siekiams..!! išmokit pagaliau atstovauti ne savo programas, o LR žmonių valią... kada pagaliau politikai suvoks kad jie tėra instrumentas ir savo nuomonės iš viso politiniuose reikaluose negali turėti, o privalo vadovautis PILIETINĖS VISUOMENĖS nuomone!!!!
alfa
2009-05-27 13:57:07
Daug gražios reklamos su tikimybe , kad rinkėjai ''užkibs'' už jos, jei ir bus išrinktas Donskis jis ten tik filosofuos, gerus pinigus ims, o Lietuvai nieko neduos, panašiai kaip dauguma dabartinių EP narių.
Mindaugas.S
2009-05-27 13:39:13
Ne tik,kad pritariu,bet noriu nuveikti dižius darbus.
Todėl mano paštas ir matomas:)))
Mindaugas.S
2009-05-27 13:38:12
Ne tik,kad pritariu,bet noriu nuveikti dižius darbus.
Todėl mano paštas ir matomas:)))
vytautas
2009-05-27 12:37:03
netikiu nei vienu paskytu zodziu. saldzei kalbat bet nieko nedarot.
JJ
2009-05-27 12:06:06
Pritariu D. Puro mintims, kuo daugiau taip mastanciu kaip jis, tuo geriau.
Rimvydas
2009-05-27 11:15:49
Taip.
Valdas
2009-05-27 07:23:30
Pritariu ir palaikau!
Aurelijus
2009-05-27 00:58:27
Jus tik tai deklaruojate, kritikuojate kitus, o patys nieko nepadarote...
Zuokas jus atvede i politika o jus... Kas kad jis ir sau pasidare koki rubli, bet uztai ir miesta ispuose ( tik nesakykit kad kiekvienas tai butu padares nes ES pinigai ir t.t.)
Nepritariu
2009-05-26 22:41:41
šiai populistinei propogandai. Negi žmonės jūs rimtai jais tikiti, iš patirties nepasimokėte ?
LinasČ
2009-05-26 21:43:12
Esu katalikas - Dievu tikintis žmogus ir labai pasigendu moralinio dvasinio pagrindo, kuriuo žmogaus orumas išskleidžiamas žvelgiant kaip į asmenį ir asmenybę siekiančią aukštų dorovinių siekių. Liberalizmas manau žiūrėdamas vien žemiškos vizijos, išaukštinant laisvę, dažnai nesugeba suderinti ir išlaikyti teisingumo - visuomenės sambūvio dėl kai kurių piliečių stokojamos atsakomybės. Jei pasiduodama mintims žvelgti į gyvenimą vartotojišku-egoistiniu požiūriu - tapti žinomu, įtakingu, materialiai turtingu, tai tikrai neiškelia svarbiausio žmonių bendruomenės pagrindo - dvasingosios meilės ir Dekalogo primato, kuris daro visus laimingais pagal teisumo taisykles. O būtent tik iš Aukščiausiojo gauta žinia žmogų iškelia ne vien kaip kūrėjuką, bet jį įaudžia į visatą kaip kilnų kūrinį. Lengva nuklysti ir pasiklysti be moralinio Autoriteto, pranokstančio laikinąsias vien žmogiškas įžvalgas, be morale pagrįstos etikos visuose veiklos sluoksniuose, siekiai lieka tik prisidengiamais žodžiais, o ne esmine norma solidarumui, subsidiarumui ir visuotinei gerovei.
RIMALDA
2009-05-26 20:21:46
PRITARIU LEONIDO MINTIMS, JIS VISADA BUVO ŽMOGUS IŠ DIDŽIOSIOS RAIDĖS
Andrius
2009-05-26 19:36:40
Nuoširdžiai tikiuosi kad gerb.L.Donskis pateks į Europos parlamentą. Palaikau jį visu 100 procentų, linkiu sekmės, bei be jokios abejonės rinkimuose balsuosiu už jį.
Lilija
2009-05-26 18:50:05
pritariame
Gediminas
2009-05-26 14:35:36
Vieši klausimai Seimo nariui Liberalų Sąjūdžio nariui Vytautui Grubliauskui. Kadangi jis dėl mano ,,nepatogių'' jam ir jo partijai komentarų apribojo mano komentarus savo grubliauskas.lt tai noriu juos pateikti čia.
Jei neklystu esate išrinktas klaipėdiečių vienmanadatėje apygardoje, ne pagal sąrašą, vadinasi jei jus išrinks, tai reikės papildomų brangių rinkimų. Kodėl valstybė ir mokesčių mokėtojai turi mokėti už tamstos norus ir mėtymąsi ir ar neatrodo, kad tokiu atveju gal reiktų padengti šias išlaidas iš savo kišenės ?
Ar yra korektiška ir teisinga kad klaipėdiečiai rinkėjai balsavę už jus tikėjo , kad dirbsite jiems visą Seimo kadenciją, ypač kai esate VIENMANADATĖS APYGARDOS NARYS, o jūs galimai ieškodami ramesnės vietos EP, gerai apmokamos vietos jūs juos išduodate ? Mano nuomone, tai rinkėjų apgaudinėjimas, nes primenu , kad 2007 m. jūs kaip ir Auštrevičius jau apgavote juos , kai buvote išrinkti atitinkamai į Klaipėdos ir Vilniaus tarybas, o jūs atsisakėte mandato. Kodėl jūsų žodžiais Lietuvos piliečiai turėtų tikėti dabar , jei esate nepatikimas žmogus ?
Gediminas LR piliečiams
2009-05-26 14:14:59
Gediminai, prašau nusiraminti. Aš esu Gediminas (tas tikrasis), o anas netikras. Visi kiti Gediminai yra ne aš. Aš esu ne aš tada, kai Gediminas.
Gediminas
2009-05-26 14:13:39
Gediminai LR piliečiams, prašau nusiraminti. O jūs žinokite, kad tas, kuris yra Gediminas LR piliečiams esu ne aš, o aš esu Gediminas.
Gediminas LR piliečiams
2009-05-26 14:11:54
Velnias, vėl nuslydo. Įspėjau save apie teisinę atsakomybę! Cha-cha-cha!
Kai pagalvoju, kodėl rašau, nežinau. Dabar einu pavaryt laisvame laikraštyje. Prašau kitus komentarus skaityti ten.
Čia dar, aišku grįšiu, tuoj rašysiu, kad čia ne aš rašiau. Iš anksto atsiprašau.
Vidmantas
2009-05-26 13:19:06
As pasigendu ju poziurio i tokius varbius klausimus kaip pernelyg didejancia ES saugumo kontrole, kuri savo mastais pralenkia SSSR laikus. Ar Jus uz telefonu pokalbiu irasima, del interneto cenzuros? Kaip balsuotume del siu istaymu?
Vida
2009-05-26 13:00:03
Daugiau tokiu kaip Donskis,ar nors panasiu i ji.
Gediminas
2009-05-26 12:16:42
Rinkėjams, primenu Steponavičiaus ,,rubikoninę praeitį'', manau komentarų nereikia.
Iš Specialiųjų tyrimų tarnybos slapta užfiksuoto G.Steponavičiaus ir UAB "Rubicon group" valdybos pirmininko Andriaus Janukonio pokalbio telefonu: A.Janukonis: Taip, Gintarai. G.Steponavičius: Tai viskas tvarkoje. A.Janukonis: Garbė jums visa... Kiek balselių? G.Steponavičius: Prašėt 5-6 iš mūsų, bus apie 10. A.Janukonis: Ne, aš tai 15 (balsų) prašiau visą laiką, nežinau, kas prašė 5-6 (balsų). G.Steponavičius: Mes dabar su socdemais ir visais kitais derinamės, per akis 5-6. A.Janukonis: Žinai... Visais atvejais labai ačiū. 10 balsų?.. Tai būtumėte rimčiau parodę geram žmogui... G.Steponavičius: Dėl pasiūlymų reikės kvalifikuotos paramos, gerai? Konsultuojant. A.Janukonis: Absoliučiai, aš pats noriu keisti iš esmės, nes mane nervina ne mažiau nei tave, patikėk. Pasižadu... G.Steponavičius: Gerai... Gerai... A.Janukonis: 10 balsų. Ačiū. G.Steponavičius: Jo.
Gediminas
2009-05-26 12:13:27
Paskutinis komentaras ne mano, komentaro autorių įspėju dėl teisinės asakomybės.
Gediminas LR piliečiams
2009-05-26 09:43:19
Piliečiai, gal kas žinot, kaip nerašyti? Negaliu sustoti. Prišiukšlinau visur, kaimynai juokiasi, kolegoms (kol jų dar buvo) gėda į akis pažiūrėti.
Jei ir toliau rašysiu, prašau nekreipti dėmesio.
Donkis
2009-05-26 08:04:38
Kodėl Grubliauskui laikas Eit į Pensiją?
rasa
2009-05-25 22:36:47
taip pritariu,
Butinai balsuosiu uz Nr. 7 , valio, ACIU Lionidai Donski, kad einat i EP. As JUMIS pasitikiu, ir linkiu, kad JUS LAIMETUMET ,
Dar sakau dideli DEKUI
Labai laukiu Jusu Lioninai Donski laidoje , kuri veda Ruta Myliute,
Su Pagarba Jums
Gediminas kandidatei
2009-05-25 21:58:23
Gerb. kandidate į EP , turbūt pati suprantate, kad net trečias numeris Grubliauskas nepasieks tikslo , tai yra nebus išrinktas į EP, nebent teoriškai visi atsisakinėti išrinkto mandato, kas iš esmės neįmanoma , nes dar neaišku ar gausite nors vieną vietą,tai jūsų šansai minimalūs, tačiau norėčiau jūsų paklausti, nes jei neklystu jūs buvusi europarlamentaro Eugenijaus Gentvilo asistentė, kaip jūsų nuomonė ar viskas tvarkoje ar nėra galimo interesų konliktų,kai Gentvilas laimėjo ,,konkursą'' į Klaipėdos uosto vadovo pareigas, kai Masiulis ir Gentvilas yra seni pažįstami ir yra pavaldumo ryšys tarp šių pareigų ? Ar tai atitinka jūsų ,,moralios politikos'', ,,garbės žodžių'' ir kitoms deklaracijoms ?
Jurgita Choromanskytė nr.9
2009-05-25 21:40:59
TO: Vilius
Viliau, buvo įdomu skaityti tavo komentarą. Bet supratau, kad mes labai panašiai mąstome, siekiame tokių pačių tikslų. Tu kaip ir liberalai matai, kad žmogus šiandien nėra laisvas. Na tai kas, kad mes atgavome fizinę laisvę, bet mes neišmokome ja naudotis. O naudotis laisve reikia mokytis, ir ja turint reikia su ja atsakingai elgtis. Tu taip pat, kaip liberalai, nori matyti išsilavinusius žmones, nes supranti, kad kvailių mase lengviau manipuliuoti ir daugelis politikų tuo naudojasi. O liberalai nemanipuliuoti siekia, o dirbti kartu su protingais ir išsilavinusiais piliečiais. Tu taip pat sakai, kad bėda šaliai ir jos gyventojams jei politikai tik pinigų ieško, o ne ieško būdų kaip juos sukurti. Liberalai savo programoje kalba būtent apie šios, tavo iškeltos, problemos sprendimą – suteikti žmogui galimybę kurti, vesti, siekti. Ir tada Lietuvai nebegrės būti tik stotele tarp Europos ir Rusijos, ji bus ta stotis, kurioje norima apsistoti ilgesniam laikui, nes čia gera gyventi.
Jurgita Choromanskytė nr.9
2009-05-25 21:38:34
TO:Apas
Klausi ką 12 Lietuvos parlementarų galėtų padaryti prieš 600 kitų Europos parlementarų? O kodėl PRIEŠ? Liberalų sąjūdis kelia sau užduoti ne dirbti PRIEŠ, bet KARTU SU tais, kurie siekia tokių pačių tikslų, mąsto taip, kaip liberalai. Mūsų atstovai Europos Parlamente dirbs, derindami savo veiksmus pirmiausia su Baltijos šalių europarlamentarais bei su Rytų Europos šalių liberalais. Liberalų sąjūdžio nariai taip pat įsipareigoja inicijuoti Lietuvai svarbių klausimų nagrinėjimą bei paremti kitų Lietuvos europarlamentarų iniciatyvas. Liberalai eina į Europos Parlamentą, ne tam, kad rėkti prieš, o tam, kad kurti Europos ateitį tokią, kokią jie mato ir Lietuviai.
Daugiau apie mūsų siekius - http://www.liberalai.lt/manifestas_eu
Jurgita Choromanskytė nr.9
2009-05-25 21:35:00
TO: Rimas
Klausi kokie žmonės yra Sąjūdyje?
Eligijus Masiulis, Susisiekimo ministras
Gintaras Steponavičius, Švietimo ir mokslo ministras
Remigijus šimašius, Teisingumo ministras
Eugenijus Gentvilas, Europos Parlamento narys
Seimo nariai: Audrius Endzinas, Dalia Teišerskytė, Erikas Tamašauskas, Petras Auštrevičius, Kęstutis Glaveckas, Dalia Kuodytė, Algis Kašėta, Gediminas Navaitis, Vytautas Grubliauskas.
Merai ir vicemarai: Romualdas Urmilevičius yra Kaišiadorių rajono savivaldybės meras, Stasys Vainoras yra Skuodo rajono savivaldybės meras, Rimantas Mikaitis yra Kauno miesto mero pavaduotojas, Gintautas Stankevičius yra Marijampolės savivaldybės mero pavaduotojas, Vidmantas Martikonis yra Vilniaus m. savivaldybės mero pavaduotojas.
Daugiau apie žmones gali paskaityti http://www.liberalai.lt/Kandidatai_EP
Jurgita Choromanskytė nr.9
2009-05-25 21:28:57
TO: RIMAS
Klausi ką yra nuveikęs Sąjūdis?
Štai mūsų darbai:
Socialinio teisingumo ir darbo klausimai - Lietuvos Respublikos Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos narių įstatyminės iniciatyvos socialinio teisingumo ir darbo klausimais.
Valstybės valdymas - Lietuvos Respublikos Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos narių įstatyminės iniciatyvos valstybės valdymo klausimais.
Teisingumo klausimai - Lietuvos Respublikos Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos narių įstatyminės iniciatyvos teisingumo klausimais.
Pasiūlymai valstybės ir savivaldybių biudžetų projektams - Lietuvos Respublikos Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos narių pasiūlymai valstybės ir savivaldybių biudžetų projektams.
Aukštojo mokslo pertvarka - Maloniai kviečiame susipažinti su „Mokslo ir studijų sistemos reformos metmenimis“, kuriais inicijuojama valstybinio lygmens diskusija, pradedanti esminius aukštojo mokslo sistemos pokyčius. Metmenis daugiau nei pusmetį rengė įvairių šalies universitetų dėstytojai, studentų organizacijų atstovai, Seimo nariai. Tai yra konceptualus, nuosekliais principais pagrįstas, nebiurokratinio stiliaus planas, siūlantis konkrečius sprendimus ir aiškiai apibrėžiantis, kokių rezultatų siekiama įgyvendinus siūlomą reformą.
Mokesčių ir verslo aplinkos gerinimas - Lietuvos Respublikos Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos narių įstatyminės iniciatyvos, mokesčių ir verslo aplinkai gerinti.
Daugiau apie tai gali paskaityti http://www.liberalai.lt/musu_darbai
Aurelijus
2009-05-25 20:41:11
D. Pūras suras Lietuvai draugų :D oi, smagūs jūsų tekstai, išties... mano balsas Jūsų.
rima
2009-05-25 17:37:09
labai pritariu jusu visiems siulimams ir linkiu jums sekmes.
Gediminas
2009-05-25 17:22:17
Paskutinis komentaras melagingas ne mano, o Donskis tik ,,pilsto iš tuščio į kiaurą'' , prisimenu, kad Steponvičius jau seniai jį kalbino ir panašu, kad prisikalbino, tačiau Kūris buvo protingesnis nepasidavė įkalbinėjimams, taktika visų partijų aiški, kai prisidirbo kaip Liberalų sąjūdis su ,,Garbės žodžiu'' , tai ieškomi nauji veidai. Rimtai abejoju dėl Donskio kompetencijos ar jis kaip filosofas išmanytų apie ES teisės aktus ir ekonomiką, kviečiu visus nepasiduoti šiai demagogijai ir nebalsuoti už Liberalų Sąjūdį per rinkimus.
Gediminas LR piliečiams
2009-05-25 15:52:47
Nežinau, kas čia man pasidarė. Vėl pilnatis matyt. Prašau nekreipti dėmesio į mano komentarus. Čia liko venintelis adresas, kuriame esu dar neužbanintas, todėl galiu reikštis tik čia.
Norbertas Mazeliauskas
2009-05-25 15:35:57
Tuom viskas pasakyta...
Gediminas LR piliečiams
2009-05-25 14:07:36
Kadangi čia yra trinami komentarai, tai pakartotinai patalpinu savo komentarą, kurį ištrynė Liberalų Sąjūdžio žmonės.
Gerbiamieji, siūlau nesusižavėti didele Liberalų Sąjūdžio reklama delfi.lt, lrytas.lt ir kitur ir nepasiduoti jai. Teko man pažinti, kai kuriuos šiuos partijos žmones, ypač kai kuriuos partijos vadovus ir žinau, kad tai yra nepatikimi žmonės. Prisiminkime jų , , garbės žodžio' ' veidmainystę ir , , moralios politikos' ' demagogiją. Būtų neteisinga, jei , , tokie' ' žmonės apgavę rinkėjus per 2007 m. Savivaldybių rinkimus, kai parėmė paksininkus ir jų balsų dėka Vilnius turėjo blogą merą Imbrasą, gautų didelį atlyginimą EP. Tai buvo man ne tik metų ' ' kiaulystė' ' arba įžulus apgavimas , bet iš viso gyvenime turbūt nejaučiau tokios Gėdos dėl buvimo vienoje organizacijoje - Liberalų Sąjūdis ir partiečių, kurie dėl išskaičiavimo ir postų numojo ranka į deklaruotą žmonėms , , moralią politiką' ' . Šiuo metu EP narys gauna atlyginimą, kuris lygus atitinkamos valstybės narės parlamento nario atlyginimui. Po 2009 m. EP rinkimų įsigalios naujas EP narių Statutas, kuris europarlamentarams nustatys vienodą atlyginimą. Pagal naują tvarką EP nario atlyginimas sudarys 38, 5 procento Europos Teisingumo Teismo teisėjo bazinio atlyginimo dydžio. Tai sudarytų 7339 eurus per mėnesį. Atlyginimas bus apmokestintas mokesčiais, mokamais į ES biudžetą. Kviečiu visus LR piliečius kategoriškai nebalsuoti už Liberalų Sąjūdį per EP rinkimus, kuris ribojo ir draudė mano komentarus jų tinklalapyje liberalusajudis.lt ir dabar mano komentarai buvo ištrinti, nors veidmainiškai siūloma , , diskutuoti' ' prieštaraujant jų demagogijai ir už mano kritiką dėl jų paramos paksininkams ir kitų jų neteisingumo atvejų, partijos vadovybė man keršijo siekiant mane šalinti iš partijos, buvo pasirodęs įžūlaus šmeižto ir įžeidimų A.Dumalako , , Sostinės' ' korespondento straipsnis, kuris galimai buvo Liberalų Sąjūdžio žmonių sugalvotas, sprendžiant pagal tai, kad jame dominavo Liberalų Sąjūdžio žmonės, ypač Steponavičius parodė savo neapykantą man ir atsižvelgus į straipsnyje melo ir įžeidimų informaciją, dėl kurios kreipiausi į teisėtvarką ir į žurnalistų etikos inspektorių. Liberalų Sąjūdžio metodai man žinomi, neapsigaukite žmonės su jų , , gražiomis iškabomis' ' .
Gediminas
2009-05-25 14:03:44
Beje rimtai abejoju, kad toks asmuo kaip Martikonis ketina važiuoti į EP jei būtų išrinktas, primetė , kad jį išrinkti nerealu, reikia garsesnių pavardžių , todėl jis ir yra sąrašę, primenu, kad Auštrevičius ir Grubliauskas žmones apgavo, kai šie balsavo už juos ir išrinko, o jie atsisakė mandatų atitinkamai į Vilniaus ir Klaipėdos miesto tarybos narių vietas.
antbnmc
2009-05-25 12:16:49
vvvv
jadvyga
2009-05-25 11:13:15
Ačiū Dievui, kad galu gale prabudo LIETUVOS ELITAS,o ne kai kurie buvusieji,kurie tik nori pralisti į EU dėl pajuokos!!!
Sandra
2009-05-25 10:02:16
Kad ir ką kas bekalbėtų,kad ir ką kas pažadėtų,o išrinkti vistiek kažką turėsime....tai ar verta,mielieji,pilstyti pamazgas iš vieno kibiro į kitą ir šmeižti patiems kandidatuojančius į Europarlamentą atstovus?Galėtume ir kiekvienas tyliai pamastyti,taip būtų visiems geriau,o ir Lietuviškas išdidumas aukštai iškeltos kartelės neperšoks.... Ir dar kas liečia "turtingą Europos ateitį",tai mes toje Europoje kaip viena blusa viso šunio kailyje.:)Ir man asmeniškai norėtusi,kad Lietuva turtėtų,kad čia būtų daugiau gerovių,kad valdžios atstovai susiprotėtų ką daro,kad eiliniai žmonės gyventų geriau nei vakar ar šiandien gyvena,kad būtų kuo mažiau skurdo ir vargo...o kas tai gali pakeisti? Tik subrendęs,ištvermingas,logiškai galvojantis visuomenės branduolys.Nebus tokio - nebus tada nieko.Leidome užkrauti mokesčių,vargo,ir artėjančio bado naštą,tai ir tyskime ją toliau.Vienas,du ar daugiau išrinktų į Europarlamentą nieko nepakeis,bet dėkui jiems,kad dar tokių yra kandidatuojančių,dėkui,kad dar jie pasiryžę mums atstovauti,aišku ne už dyką,bet už proto išteklius mokėti reikia ir nemažai...
Daumantas
2009-05-25 08:53:34
Donskis parsidavelis isdavikas, jis vienas is tu turinciu puikia ziniasklaidos suformuota reputacija, o is tiesu tarnaujantis prie Lietuva. Parsidaves uz G. Soroso pinigus ir t.t. Aktyviai reme EKS pinigu projima ir t.t.... Padugne...
Alfridas
2009-05-24 17:28:01
Leonidai, mums gaila Tave "atiduoti". Ar Grubliauską teks klausyti?
Zita
2009-05-24 13:12:17
Iš jų tik vienas Donskis vertas patekt i Europarlamentą. Labiausiai netinkamas Grubliauskas, išskyrus jo džiazinius sugebėjimus, jis daugiau niekam nevertas kaip politikas.
mironas
2009-05-24 12:41:07
lietuviska biurakratija,dar gajasne,negu buvo sovietine,todel Donskio pasisakyma labai vertinu,bet kaip isvengti biurakratu kas gali pasakyti?
simona
2009-05-24 12:13:17
as pritariu
vytas
2009-05-24 10:11:09
balsuosiu uz prezidenta Paksa, sis zmogus vertas pagarbos!!!
nijole
2009-05-24 08:41:28
Balsuosiu uz iskilu sviesuoli Leonida Donski tai pasidziavima keliantis zmogus
Samuelis-Zarubabelis
2009-05-24 00:37:14
Manau,kad issakytos mintys jau susiformavusios.Kartais jos buna tiesiog tekstas.
Bronius
2009-05-23 22:04:45
Gal....
Gediminas
2009-05-23 22:04:36
Gerbiamieji būsimi studentai ir studentai siūlau paskaityti apie paskelbtas kainas už Aukštąjį mokslą manokarjera.cv.lt/Default4.asp
x ?ArticleID=735153e6-3cb2-4ef4-
91 8a-0b724355337d ir ginti savo teises, siūlau raštu reikalauti G.Steponavičiaus atleidimo iš ŠMM ministro pareigų.
ll
2009-05-23 20:49:25
buciau balsaves uz liberalu sajudi, bet uz Donski :). Nejuokinkit. Viso gero liberalai.
Gediminas
2009-05-23 20:45:57
Sužinokime kokias kainas siūlo ŠMM ministras Liberalų Sąjūdžio narys Steponavičius studentams, pats tai įtariu nemokamai baigė aukštąją mokyklą, apie Navaičio išlaidas, kai leidžiami mokesčių mokėtojų pinigai jūs turbūt skaitėte ir pagalvokite ar galima atiduoti balsą už šią partiją.
ds
2009-05-23 20:34:44
Gerbiamieji, kodel istrinate Jums nepalankius komentarus. Tai jau visai neliberaliska. Neturite zmoniu, tai aisku. Ka siame klipe pasako Donskis. Tikrai nebalsuosiu nei uz vien Jusu kandidata.
Polis
2009-05-23 20:23:42
Pritariu Jūsų išreiškiamiems teiginiams,Jūsų mintys
tv laidų metu pakankamai gilios ir tekdavo susimąstyti
apie gyvevimo realijas Lietuvoje.Džiugu,jog nusprendėte
veikti Europos mastu.Sekmės. Buvęs LVA dėstytojas I.Palčiauskas
Irmantas
2009-05-23 19:09:52
Už Donskį, bet prieš liberalus = nebalsuosiu už Donskį, nes taip pasisakysiu prieš liberalų vykdomą politiką, kuri yra niekšiška studentų atžvilgiu. Kas žino, kiek panašiai žmonių galvoja kaip aš ir kiek gerbiamas Donskis praras balsų už jį.
100KB
2009-05-23 18:38:33
as balsuosiu uz liberalu sajudi nes mano manymu si partija skaidriausia ir branduolys puikus Klaipedieciai kurie zvelgia i ateiti gyliau ismintingiau.sekmes
Raimis
2009-05-23 17:49:00
Turi mano balso zmogau. Itikinai mane savo akiniais. Tu vertyas ten buci!
jurga
2009-05-23 09:22:50
Lietuva neturi ateities... Reikia kovoti už laisvę ne Europos parlamente, o visų pirma čia - Lietuvoje. Laisvė prieinama tik tiems lietuviams, kurie emigruoja, o likusiems... O likusiems reikia arti... Bet ir ardamas nežinai, ar gali būti tikrs dėl rytojaus, dėl savo vaikų ateities, ir vis galvoji, ar neteks kartą vaikui pasakyti - vaikuti, aš neturiu tau šiandien ką duoti valgyti... Tokia realybė... Ir čia ne asocialios šeimos bėdos, čia kiekvienos normalios lietuvių šeimos bėdos. Gerbiamas L. Donskis pats žino skirtumus tarp Lietuvos ir kitų vakarų Europos šalių, juk ne vienus metus yra praleidęs svetur. Jam taip pat labai gerai žinomas gyvenimas JAV. Lietuvoje jokios socialinės apsaugos, bent jau šiuo metu, o ką kalbėti apie ateitį. Juk šie krizės metai tai tik pradžia. Kas link biurokratų - nelabai sutinku. Negalima vertinti visų valdininkų tik kaip "siuntinėtojų". Pati esu biurokratė. Deja, niekur nesiuntinėju, jei ko reikia, pasiskambinu vietoje ir susižinau, o darbo krūviai kartais tokie, kad sėdime darbe iki išnaktų. O dar mano sritis tokia nedėkinga - kulltūra. Visi tik rėkia - biurokratus lauk ir t.t. Kam Lietuvai draugų, jei ji sugeba juos taip lengvai prarasti... O ir šiais laikais niekas draugu būti nenori, nes tai reiškia tam tikrus įsipareigojimus. Europos parlamentas lietuvos situacijos neišspręs. Tai tik dar viena gera vietelė pratempti tuos kelerius metus...
ST
2009-05-23 07:04:44
as ne pries grazius tikslus ir siekius.Problema tame,kad visa Lietuva verkia,o visi musu politikai baigia perput.Jokio atsakomybes jausmo,jokios morales,jokios gedos.isvyko pries tai kruvele isrinktuju i EP ir dingo kaip i vandeni.Gavom gera atlygi ir gerai.Isvyks naujai isrinktieji ir vel gi isgaruos.Bet ,kad tokia "baika" sugalvos p.Donskis,tai nesitikejau.Sutinku su GEDIMINO IR KLAUSTUKO pasisakymais.
Klaustukas
2009-05-23 03:54:34
Šūkiai kaip ir suprantami. Deklaracijos ir tiek. O kaip su konkrečiais sprendimais, pasiūlymais, ataskaitomis. Einant į tokią vietą reikia turėti jau paruoštus sprendimus ir jų pateikimo būdus. Šiai dienai vien deklaravimo neužtenka. Kalbančių daug, o sprendžiančių mažai. Na ką nuveikė Gentvilas pavyzdžiui? Bala žino. Kad kavą dažnai bufete su jaunimu gėrė tai suprantama... Na o tirščiai ką rodė?
Danute
2009-05-22 20:55:51
Kviečiu balsuoti už Liberalų Sąjūdžio narius ypač už jaunimą Jurgitą Choromanskytę ji turi patirties ir jai rūpi jaunimo problemos bei kitų Lietuvos žmonių gyvenimas. Sėkmės .
AK
2009-05-22 17:22:14
Su gėjais ir gėjų draugais man nepakeliui. Ir aplamai, jaučiasi žydų antplūdis, kandidatuojančių į ES parlamentą sąrašuose. Ar tai reiškia, kad, užkariavę Ameriką, rengiasi užkariaut ir Europą?
IKX
2009-05-22 15:22:46
Muzikas turi groti,gydytojas gydyti kokio velnio jus ten nusibode figuros su savo tolerancija viskam kas praris ir sunaikins lietuvos identiteta, lendate i iskrypusia europa, gal irgi balsuoti neaisku uz ka
net neskaicius??? Dirbkite savo darbus dorai ir saziningai ir nejieskokite vietos tingejimui.
Malonu
2009-05-22 13:32:53
Tikrai balsiuosiu uz Grubliauska,geras zmogus,daug padares Klaipedai,manau pats laikas jam sublizgeti ir ten.
37
2009-05-22 13:23:05
Lietuvos piliečiai, šitie žmonės, kurie save vadina liberalais, trina komentarus, yra ištrinti Gedimino kritiniai pasisakymai, o jie dar šneka apie kažkokias ,,diskusijas''.
Gintautas
2009-05-22 12:39:03
Gera reklama. Kita vertus kai matau L.Donskį, D.Pūrą einančius į rinkimus liberalų sąjūdžio komandoje, taip ir norisi už juos balsuoti. Nors esu kitos partijos atstovas, tačiau šios asmenybės daro gerą įspūdį.
kokosas
2009-05-22 12:16:50
Bet reklamos sprendimui delfi - respect!
Kokosas
2009-05-22 12:15:51
Puras tam video atrodo kaip visiskas molis. nepykit, bet su situo susimovet. Dr. ir visa kita, tikrai zmogus normalesnis, nei cia parodyta.
Nerijus
2009-05-22 10:24:50
Na pasiklausius ju tos savireklamos, vien balso tembras , intonacija, kalbejimo manieros vezy varo. Atsikaluse Lietuvos zmones pasaku ir pasakeciu, uztenka.
tomas
2009-05-22 08:29:12
labai nervuoja jusu reklama delfi.lt :) siulau pamastyti ar verta ja taip deti.
Vilius
2009-05-21 23:58:21
Kiekviena karta,kai kalba politikai apie ekonomika,amzinai sneka kaip per lankas.Tokias pasakas su tokiu video,galit darzelyje roditi vaikuciams.Visat maniau ir del to esu teisus - buti Politiku ir buti Ekonomistu,yra du skirtyngi dalykai.Dabar pradesiu vardinti faktus o ne kaip jus bla bla bla (ar as gerai atrodau pries kamera-tikriausiai tas rupi sakant teksta,kuri kazkas parase)
1 Uz laisva ir issilavinusi zmogu - na mes juk jau laisvi 1991,na bet pabeges nuo vieno kaleimo,atbegom i kita.Kaip jus issivaizduojat laiva zmogu,valstybeje kur viskas parduota,valstybeje kuri gyvena is sunkiai dyrbanciu imoniu,jas smaugdama.Kaip mes galime buti laisvi,jai vastybe nieko negamina,neparduoda.Imones priklauso ne valstynems o imoniu ikurejams.Tad ka mes turime savo.
Uz isilavinusi zmogu -idomu koks tai zmogus,apsilankykit mokyklose ir paziurekit koks svietimas siolaikinis yra.Jai neturi pinigu tai gali buti ir pats protingiausias bet eisi sluoti gatviu.Issilavinusiu zmoniu valstybiai nereikia,reikia tik daugiau kaimieciu, kurie tiki viskuom ka mato per Televizoriu.Cia as daug galeciau punktu argumentuoti bet pasakysiu trumpai- SIOLAIKINIS POLITINIS MASTYMAS YRA,KAIP PINIGUS IESKOTI GERIAU,BET BEDA TAME KAD PINIGUS REIKIA GAMINTI,UZSIDIRBTI,O NE IESKOTI.Kaip lietuva stos i konkurencija,kaip ji gali sau leisti gaminti produkcija uz pigesne kaina,jai jau ir taip sedi skolose.Lietuva buvo ir bus stotele is Europos ir Rusija.
(jai yra rasytiniu klaidu,taisykit patys,nes ekonomikos jus vistiek nepataisysit)
Aciu uz Demesi
Nijole
2009-05-21 21:15:23
Nieko pries pries gerb.Donskio kandidatura,bet neaisku,kas dar ieina i sarasa Nr.7,kaip galima balsuoti uz sarasa,jei ten nepazistami zmones,zinomi tik ju partijoje.Geriausia butu balsuoti uz atskiras asmenybes,kurios zinomos visai Lietuvai ne tik pasisakymais,bet darbais.
Vita
2009-05-21 20:54:28
Puikiai suformuluoti tikslai.
Rimas
2009-05-21 18:17:08
Nemeluoti ir myleti; Ka sis sajudis Lietuvije nuveikes ir kas jame per zmones?
Jonas
2009-05-21 18:09:53
Niekas niekada taip ir nesuprato, ka donskis sako ir ka nori pasakyti. Nemanau, kad dabar bus kitaip :)
Apas
2009-05-21 17:08:37
Man patiko Renata Žindul kaip kandidatė,bet kodėl jos pavardė sudarkyta : pradžia lietuviška raidė "Ž",o pabaiga užsienietiška t.y. be galūnės.
Apas
2009-05-21 16:34:54
Ką 12 Lietuvos parlementarų galėtų padaryti prieš 600 kitų Europos parlementarų ?